Tuesday, January 31, 2012

ADANYA DIA UNTUK KITA

Assalamualaikum semua...^^

syukur..kerana saya berpeluang untuk kembali ke dinding2 lakaran hati ini...hehehe...erm..waktu ini jam menunjukkan pukul 22.02 malam...berhenti sekejap daripada menaip kerja2 yang wajib dilaksanakan...minda perlukan rehat juge...hihihi

mungkin ini adalah salah satu cara untuk saya meluahkan seketika kehidupan yang dikatakan hitam dan putih ini...saya sendiri menyatakan bahwa saya telah menerima satu perasaan dimana saya sedang berhadapan dengan hidup yang bertawakal...dan berserah kepada Nya..aku sendiri tidak mengerti ...mungkin sudah tiba masanya Dia memberi ruang kepada saya untuk merasakan ni'mat dan anugerah Nya dengan menjadi manusia yang bersyukur...

Dia memberi saya ruang..disaat ini saya merasakan tiada tempat yang terbaik selain Nya untuk saya mengadu domba tentang perihal dan permasalahan saya disaat ini....Dia Yang Maha Mendengar...disaat ini juga saya merasakan manusia tidak layak untung saya percaya...kecuali keluarga saya sendiri..."Ya Allah kau pemberi segala yang baik kepada hamba Mu..dan aku meminta agar kau berkati hidup perjalanan ku Ya Allah... "

No comments:

Post a Comment