Saturday, November 5, 2011

AKU MASIH DALAM DILEMA

 Assalamualaikum, ^^

selamat hari raya eiduladha diucapkan kpd pembaca blog saya ini..seperti biasa sudah lame rasa nya tidak bersama-sama dan menulis apa-apa dalam blog ini...
musykil kerana tiada kesempatan tidak jugak..tapi masih ade masa yg terluang..atau mungkin juga tiada idea untuk blog kalut seperti ini untuk diconteng..

hurmm...seperti biasa aku diulit dengan kedelemaan yang menjadi-jadi..hihi..then itu normallahkan bagi setiap manusia di muka bumi tuhan ini...ada saja persoalan dan pertanyaan yang timbul..malah menimbulkan rasa ragu dan takot difikir...

mungkin sekali sekali aku bisa tangani jugak..tapi kapan???..(rasa mau ckap style indon lah)..yalah..mungkin tuhan saja yang mengerti jawaban bagi setiap persoalan dibenak kepala akuq..

akuq sendiri enggak ngerti ngapain aku bisa memikirkan perkara seperti ini..ya lah..mungkin akuq tertanya2 adakah dia itu yang terakhir buat akuq??..Ya Allah..mengapa akuq harus curiga??..sedangkan dia sendiri menanyakan akuq
"Mau gak jadi temen hidup akuq??"

terus, aku bingung?..mengapa akuq yang dipilih dan benarkah cintanya kepadaku hanya untukku segala?..akuq cuma tidak yakin sih..akuq mahukan cinta seseorang yang bener2 cinta sama akuq..akuq mungkin takut sama sekali tentang kisah dulu...akuq gak bisa dibohongi dipermainkan atau segala yang bisa mengecewakan akuq..

Ya Allah..adakah benar dia orangnya??..Ya Allah ijinkan akuq untuk akuq diberi peluang untuk mencintai dan hidup bersama dengan orang yang bener2 mencintaiku...

No comments:

Post a Comment