Thursday, February 17, 2011

Masih Kosong tanpa Idea


Saya rasa cukup2 sedih, sebabnya sudah berapa hari blog saya ni kosong dengan idea2 saya..persoalannya adalah mengapa..dan  jawapannya adalah tidak tahu..sehingga hari ini juga  saya masih tiada idea..ada yang memberi idea tentang tajuk melibatkan percintaan tapi payah sebab percintaan saya tak lah sehebat percintaan anda..heheheh..Mungkin nanti..mungkin sekarang ini saya masih lagi dalam keadaan seperti Tin Kosong..Bila tak mengisi blog ini, lagu je la yang saya dengar..seperti biasa Ketika Aku Kecil menjadi kesukaan..

" Wajarkah berdepan dengan sesuatu pilihan
yang tak berani aku putuskan"

Itu sebahagian part yang saya gemar putarkan..mungkin tertanya2 apa ye..ia melibatkan fasa-fasa atau fenomena yang sering berlaku kepada kita iaitu zaman remaja yang selalu dan biasa suka membuat keputusan dengan sendiri..padahal susahnya nk buat keputusan itu..sangat susah bukan kepalang..perlu keberanian dan keyakinan..samalah seperti saya..yang pernah menjadi remaja dan sekarang ni berada di perakhiran remaja..takut dan mencabar untuk kehidupan akan datang..jadi kena lah bersedia dari segi mental dan fizikal.


Arrghhhhhh!bila bercakap tentang puisi saya sudah hampir putus asa dengan idea2 puisi yang tak memberi kesan kt saya dengan org lain...da berabadtak tulis puisi disebabkn assignmentyag terlampau2 banyak tuuuu...kebingungan teramat...tolong save  energy n mental for my this puisi..coz i love n really miss to write my poem...help me..999..ninoninonino...

1 comment:

  1. akhirnya..saya gagal dalam membuat keputusan ..kerana....saya tidak memikirkan keputusan itu sebaiknya..hanya atas pagar..dan saya melepaskan nya sebab2 yg tidak dapat saya elakkan...-__-"

    ReplyDelete