Monday, January 17, 2011

SADNESS OF DAYS...

Hari-hari yang mendatang kadang-kadang membuat kita rasa tak sabar untuk kita harungi dan kita tempuhi..tapi mungkin itu bagi sesetengah orang yang rasa hidup mereka sangat bahagia..
Tapi,...
Bagi aku, hari-hari yang mendatang sangat takut aku nak tempuhi..Mana taknya, ada saja yang tak kena yang dikaitkan tentang aku...
Bermulanya kisah aku menjadi seorang siswi ataupun sebagai guru pelatih di salah sebuah kampus di Kelantan...mahu nk diterimanya agak susah bagi aku..berjauhan dgn keluarga bukanlah satu kesusahan atau kepahitan kerana sebelum ni pun aku pernah jgk berpisah dgn mereka..tapi jarak yg terlalu jauh tiada sanak-saudara yang dekat dgn aku makin rase susah nk terima..tapi harapan dan impian menghalang aku dari berputus asa...aku yakinkan dri melangkah dan meneruskan hingga ke hari ini..
ALHAMDULILLAH...
Aku masih diberi peluang tuk aku terus berusaha walaupun banyak yang saya alami..gembira ,sedih kecewa semua aku rase..tak de yang tak pernah aku alami semuanya dah lar katakan..pengalaman mnjdi pengajaran...
Percintaan ,persahabatan atau kekeluargaan byk aku alami setelah umurku mncapai 20-an..
Inilah dikatakan kehidupan..
Aku dgn prinsip diri aku,
aku tetap nk berdiri walaupun kadang-kadang aku diperlekehkan 
dimalukan atau seumpamanya..
kerena Aku Tetap Aku...

No comments:

Post a Comment